තෘප්තිය ඇත්තේ කොහෙද? | දිනමිණ

තෘප්තිය ඇත්තේ කොහෙද?

සමහර විට ඔබ ඔබේ සැබෑ හැඟීම් ගැන ඔබට සමීප පුද්ගලයින්ට පවා පැවසීමට වෙහෙසක් විය හැකිය. ඔබේ කෝපය, දුක හෝ කාලකණ්ණි හැඟීම් වචනවලට දැමීම දුෂ්කර විය හැකිය. වචන ඔබේ දිවේ කෙළවරේ තිබුණත්, ඒවා ඔබේ මනසෙහි කෑගසමින් සිටියත්, ඔබට ඒවා එළියට දැමීමට අවශ්‍ය වුව ද, ඔබ ඒවා නැවත අල්ලා ගනියි.

ඔබේ හැඟීම් පාලනය කර ගැනීමට ඔබට අවශ්‍ය වෙයි. කාලයාගේ ඇවෑමෙන්, කඳුළක් වැගිරවීම හෝ ඔබට රිදවන බව පැවසීම දුර්වලකමේ ලකුණක් බව ඔබට ඒත්තු ගොස් තිබේ. ඔබේ හැඟීම් පාලනය කර ගැනීමටත්, ඔබ පරිපූර්ණත්වයට පත්වීමට උත්සාහ කිරීමටත්, ඔබට දැනෙන වේදනාව දරා සිටීමටත් ඔබ ඔබ සමඟ සටන් කරයි. නමුත් මිනිසුන් ඉදිරියේ ඔබේ දුක්වලට මුහුණ නොදීමට හැකිවීම ඔබේ සැබෑ හැඟීම් නොසලකා හැර ඔබේ මනසෙහි කොන්වල තැන්පත් කිරීමට ඔබ උත්සාහ කරයි.

මිනිසුන් ඔබව සැබැවින්ම තේරුම් ගනීද යන්න පිළිබඳව ඔබට සැකයක් ඇත. සමහර විට, මිනිසුන් තේරුම් නොගනු ඇතැයි ඔබ කනස්සල්ලට පත්ව සිටින නිසා ඔබේ හැඟීම් යටපත් කළ හැකිය. ඔබ කනස්සල්ලට පත්වන්නේ ඔවුන් ඔබ හරහා යන හැඟීම් සමඟ සම්බන්ධ වීමට අපොහොසත් වූ විට, ඔවුන් ඔබ පවසන දේ ප්‍රතික්ෂේප කිරීමට හෝ ඔබව ප්‍රතික්ෂේප කිරීමට ඉඩ ඇත යැයි ඔබ සිතයි. ඔබව සැබවින්ම වටහා ගන්නා සහ ඔබ මෝඩ යැයි කියා ඔබ පවසන කිසිවක් ප්‍රතික්ෂේප නොකරන හෝ ඔබ ඕනෑවට වඩා සංවේදී හෝ අසාධාරණ යැයි පවසන කෙනෙකු සොයා ගැනීමට සැමවිටම හැකියාවක් නැත.

ඔබගේ අවදානමට ලක්විය හැකි පැත්ත අන් අය දැකීමට සැලැස්වීම උදෙසා ඔබ කිසිවකු විශ්වාස නොකරයි. ඔබේ අභ්‍යන්තර සැකයන් හා බිය හෙළි කිරීම භයානක විය හැකිය. ඔබව එළියට දැමීමෙන් ඔබ ඔබම නිරාවරණය වන බවක් දැනිය හැකිය, ඔබේ ආත්මය හිස් කරවන අතර යමෙකුට ඇතුළතින් බැලීමට දීමෙන් මිනිසුන් ඔබගෙන් වාසි ලබා ගත හැකි යැයි හෝ ඔබ අවදානමට ලක් වූ විට ඔබව අතහැර දැමිය හැකි යැයි ඔබට හැඟේ. එය කොතරම් දුෂ්කර වුවත්, ඔබ සැබැවින්ම විශ්වාස කරන කෙනෙකු සමඟ ඔබේ හැඟීම් සමඟ සම්බන්ධ වීමට අවස්ථාවක් ලබාගෙන ඔබේ මානසික යහ පැවැත්මට සහනයක් ලබා ගැනීමට ඔබ බිය වෙයි.

ඔබ සැමවිටම උත්සාහ කරන්නේ අන් අය ඔබෙන් බලාපොරොත්තු වන කෙනා වීමටයි. නමුත් ඔබේ අතීතයේ ඔබට රිදවූ සහ ඔබේ ආත්ම අභිමානය බිඳ දැමූ කෙනෙකු නිසා, ඔබේ මනසෙහි ඇති දේ පැවසීමෙන් ඔබ වළක්වයි. ඔබේ හැඟීම් ප්‍රකාශ කිරීමට ඔබට අයිතියක් නැති බව සමහර විට ඔබටම දැනේ, අන් අය ඔබෙන් බලාපොරොත්තු වන දේ සපුරාලීමට පමණක් ඔබ වැඩ කරයි. ඔබ ඔබේ හැඟීම් පසෙකට දමා ඔබේ ආදරණීයයන් සතුටු කිරීම සඳහා සිනාසෙයි.

ඔබ අවට සිටින පුද්ගලයින් සමඟ තර්ක හා ගැටුම් වළක්වා ගැනීමට ඔබට අවශ්‍යය. තත්වය කෙතරම් අයහපත් වුවත්, ඔබ ඔබට සමීප කෙනෙකු සමඟ රණ්ඩුවකට පැටලීම වළක්වා ගැනීමට සෑම දෙයක්ම කරයි. ඔබ සිතන්නේ ඕනෑවට වඩා කතා කිරීම හෝ ඔබේ සැබෑ හැඟීම් හෙළිදරව් කිරීම අනවශ්‍ය තර්ක වලට කොටු විය හැකි බවයි.

ඔබ කුමක් කළත්, දේවල් යහපත් නොවන බව ඔබට ඒත්තු ගොස් ඇත. දේවල් යහපත් කර ගැනීමට වෙහෙස මහන්සි වී වැඩ කිරීමෙන් පසු, ඔබට බලාපොරොත්තු රහිත බවක් දැනෙන අතර තවදුරටත් උත්සාහ කිරීම සම්පූර්ණයෙන්ම අත්හරිනු ඇත. ඔබේ සහකරු හෝ මිතුරා හෝ පවුලේ සාමාජිකයා ඔබට දැනෙන ආකාරයට මුරණ්ඩු හෝ නොසලකා හරින බව ඔබට සිතිය හැකිය.

අනුන්ගේ බර ඔබට රිදවන නමුත් ඔබ එය භාර ගනී. ඔබ අන් අයගේ හැඟීම් ඔබේම දේ ඉදිරියේ තැබීමට නැඹුරුවේ. මේ නිසා, ඔබ ඔබව පසෙකට දමා අනෙක් අයගේ බර කැමැත්තෙන්ම රැගෙන යයි. ඔබ පළමුවෙන්ම අන් අය සිටින කරදරවලින් ඔවුන්ව ගලවා ගැනීමට උත්සාහ කළත් ඔබට උපකාර අවශ්‍ය වූ විට ඔබ කිසි විටෙකත් කෙනෙකුගෙන් උපකාර ලබා නොගනී. ඔබට රිදවන විට පවා, ඔබට වැදගත් පුද්ගලයින් වෙනුවෙන් පෙනී සිටියි. නමුත් සමහරවිට ඔබට විවේකයක් ද අවශ්‍ය වේ. ඔබ බිඳ වැටීමට, ඔබේ හැඟීම් පිට කිරීමට සහ අව්‍යාජව සවන්දෙන කෙනෙකුගේ උරහිස මත අඬන්නට ඔබට මොහොතක් අවශ්‍යයි. ඔබේ හැඟීම්වලට මුහුණ දීම සහ ඒවා සමඟ කටයුතු කිරීම ඔබ හා අන් අය සමඟ ඇති ඔබේ සම්බන්ධතාවය සමනය කළ හැකිය..

ඔබව සතුටු කිරීම සහ සතුටින් සිටීමට ඔබේ සෑම දෙයක්ම පරිපූර්ණ විය යුතු නැත. එයින් අදහස් කරන්නේ ඔබ අඩුපාඩුවලින් ඔබ්බට බැලීමට තීරණය කර ඇති බවයි. සතුට යම් යම් දේවල් තුළ නැත. සතුට ඇත්තේ ඔබ තුළයි. ඔබේ ජීවිතයේ සෑම මිනිත්තුවක්ම භුක්ති විඳීමට ඉගෙන ගන්න. මේ මොහොතේ සතුටින් සිටින්න. අනාගතයේදී ඔබව සතුටු කිරීම සඳහා ඔබෙන් පිටත යමක් එන තුරු බලා නොසිටින්න. ඔබ ගත කළ කාලය කොතරම් වටිනවා දැයි සිතා බලන්න. ඔබේ සතුටේ වගකීම ඔබම ගන්න, කිසි විටෙකත් එය අන් අයගේ අතට නොදෙන්න. ඔබ ඔබේ ජීවිතයෙන් ගෙවෙන සෑම මිනිත්තුවක්ම සතුටින් භුක්ති විඳිය යුතුය...!

අංජා ලියනගේ

නව අදහස දක්වන්න